.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدافع تيم پگاه :محكوم به شكست سايپا هستيم

مدافع تيم فوتبال پگاه گيلان گفت: در جريان تعطيلات ليگ برتر، تمرينات خوب و شادابي را پشت سرگذاشته‌ايم و آماده كسب هر سه امتياز ديدار با سايپا هستيم.

رضا نيك نظر در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه خزر اظهار داشت: در دو ديدار گذشته علي رغم شايستگي پنج امتياز از دست داده ايم، از اين رو ديگر فرصتي براي اشتباه نداريم و بايد با حفظ تمركز تيمي در انديشه كسب دومين برد خانگي مقابل سايپا باشيم تا هم‌چنان در جمع تيم‌هاي نيمه اول جدول ليگ برتر قرار گيريم.

وي درمورد وضعيت آسيب ديدگي خود تصريح كرد: خوشبختانه با فيزيوتراپي و آب درماني خود را به وضعيت ايده‌آل رسانده‌ام و آماده حضور در زمين مسابقه هستم، اميدارم با اعتماد كادر فني بتوانم مقابل سايپا تيمم را همراهي كنم.

مدافع فصل گذشته ملوان و فعلي پگاه گيلان خاطرنشان كرد: سايپا با وجود تغييرات گسترده در كادر فني و بازيكنانش هنوز به هماهنگي آرماني و ايده آلي نرسيده است و نتايج ضعيف اين تيم در چند بازي اخير گواه اين مطلب است، اين بهترين فرصت براي كسب سه امتياز در اين ديدار خانگي براي پگاه است، چرا كه با توجه به وضعيت جدول و فاصله نزديك تيمها به يكديگر محكوم به پيروزي مقابل سايپا هستيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.